» wysyłka i zwroty

wysyłka i zwroty

  1. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma e-mailem informację o złożonym zamówieniu.
  2. Realizacja zamówienia rozpocznie się po tym, jak do sklepu dotrze od klienta zwrotny e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
  3. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych.                            Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. W przypadku realizacji zamówienia towaru o niestandardowym czasie realizacji, „beta-druk” niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania klienta o możliwym czasie realizacji zamówienia. W razie braku akceptacji nowego czasu realizacji zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Zamówienie wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych
  4. Termin otrzymania przesyłki  = czas realizacji + czas dostawy.
  5. Możliwe formy dostawy:
  • Poczta Polska - gotówka przy odbiorze - przesyłka priorytetowa, czas dostawy do 3 dni roboczych. 
  • Kurier DHL - przedpłata na konto - czas dostawy do 2 dni roboczych.                                                                                                                                      
  • Dostawa na terenie Wrocławia - czas dostawy 1 dzień roboczy.                                              
  • Odbiór własny w wybranym punkcie:


 
ul. Tęczowa 84, Wrocław
Pn.-Pt. 7.00 - 15.00
tel. 71 341 22 41
Lizawice12, Oława
Pn.-Pt. 8.00 - 16.00
tel. 71 301 90 01
tel. 607 109 997
 

     

 


6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela.

Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Przy odbiorze przesyłki (po zapłaceniu) klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie przesyłki.


  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
     
    • gotówka przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub pracownik firmy
      "beta-druk",
    • termin płatności - TYLKO dla klientów którzy mają z nami podpisaną umowę: wpłata całej należnej kwoty na rachunek „beta-druk” do dnia wskazanego na fakturze VAT,
    • przedpłata na konto: realizacja zamówienia zaczyna się po zaksięgowaniu pełnej kwoty wartości zamówienia na koncie sklepu.

  2. Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie

    Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz
    o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny "klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, powielany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone wciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  3. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

  4. Reklamacje.

    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy i spełni warunek z punktu 10, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres firmy:

    "beta-druk" Rękas Bernadeta

    Lizawice 12
    55-200 Oława

    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane
    z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki
    i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej wciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełno wartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład
    z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Przejdź do strony głównej